Кошик 0
Список порівняння 0 Список бажань 0
Меню
м.Мукачево Закарпатська обл
(050) 673-87-41 (096) 947-46-23 (063) 660-34-65 Замовити дзвінок

Інформація про доставку

Виробництво меблів знаходиться у Закарпатській області. На прохання клієнта доставка може здійснюватися по всій території України через транспортні служби. Послуги доставки та допакування вантажу для відправки службою доставки у вартість товару не входить. Після оплати вартості товару (або часткової передоплати) він відвантажується на адресу покупця і відправляється однією з транспортних компаній: Нова Пошта, Делівері. Після надсилання вашого замовлення ми повідомляємо Вам номер транспортної декларації. Покупець для отримання багажу повинен повідомити перевізнику номер декларації та повинен мати при собі паспорт. Доставка оплачується покупцем під час отримання товару. Вартість доставки залежить від габаритів, ваги та місця призначення. Ви можете розрахувати приблизну вартість доставки самостійно, використовуючи калькулятор розрахунку на сайті служби доставки. Додаткову інформацію про вартість послуг перевізників та наявність представництва у Вашому місті можете отримати на сайтах:

Нова Пошта: novaposhta.ua

Делівері: www.delivery-auto.com

Ми завжди йдемо клієнтам на зустріч і намагаємося допомогти у забезпеченні найбільш вигідної доставки товару. При відправленні вантажу на службу Делівері у нас діє знижка 25-30% на послуги доставки по Україні, якою автоматично користується кожен наш клієнт. Також при оформленні замовлення товарів у великій кількості та об'ємі ми підбираємо попутні машини через диспетчерські служби. Таким чином вартість доставки значно менша, а вантаж прибуває швидше і в потрібне місце.

При отриманні меблів клієнт повинен перевірити її на предмет цілісності та цілісність упаковки виробу.

Порядок прийому товару покупцем (одержувачем):

1. При отриманні товару на складі перевізника, за адресою від кур'єра або продавця, покупець (одержувач) зобов'язаний перевірити зовнішню цілісність упаковки, після чого відкрити її та безпосередньо переконатися у належному зовнішньому стані товару (відсутності механічних пошкоджень) та повноті його комплектності.

2. У разі наявності хоча б одного з перерахованих у п.1. покупець (одержувач) зобов'язаний зафіксувати його в акті про пошкодження вантажу або акт про комплектність вантажу. Акт має бути підписаний покупцем (одержувачем) та співробітником перевізника або продавця. Протягом 1 (одного) дня з моменту підписання Акту покупець (одержувач) зобов'язаний повідомити менеджера (представника продавця відповідального за оформлення замовлення на товар) про виявлені недоліки та домовитися про заміну, ремонт чи компенсацію.

У разі недотримання обов'язкових вимог зазначеної процедури визнається отримання покупцем (одержувачем) товару у належному стані — без будь-яких механічних пошкоджень та у повній комплектності.

Повернення або заміна меблів:

1) Меблі стандартної форми, поставлені Замовнику в розібраному вигляді і не мають фабричних дефектів, можуть бути повернені лише у випадку, якщо на них немає слідів експлуатації, складання та самостійних змін конструкції, збережено заводське пакування та за умови утримання з покупця повної вартості доставки меблів .

2) Меблі у зібраному вигляді без дефектів поверненню не підлягають.

3) Дефекти, що виникли з вини Виробника, усуваються з допомогою Виробника без додаткових витрат Замовника.

4) Дефекти, що виникли з вини Замовника, усуваються за рахунок Замовника за згодою Виробника.

5) Дефекти, що виникли з вини Перевізника, частково усуваються за рахунок Перевізника. Всі меблі під час перевезення через транспортні компанії страхуються, і Замовник має право вимагати компенсацію при пошкодженні вантажу.

6) Меблі, замовлені Замовником у певному кольорі, розмірі та в потрібній геометричній формі виготовляються під індивідуальне замовлення і, без наявності суттєвих недоліків, поверненню не підлягають. За наявності суттєвих недоліків, проводиться заміна відповідних деталей.

7) Меблі, виготовлені під індивідуальне замовлення, і відповідні зазначеним габаритним розмірам та комплектації, можуть не співпадати з очікуваннями покупця в будь-яких несуттєвих моментах (прострочка подушок, жорсткість, закругленість кутів, розмір фаски, відтінок кольору тканини або дерева, ступінь блиску на поверхні, наявність чи відсутність царг). Якщо ці моменти не були заздалегідь обговорені, такі меблі поверненню не підлягають.

8) Термін ремонту, реставрації чи заміни меблів обумовлюється в індивідуальному порядку.

Ці умови складені відповідно до чинного законодавства України та не ущемляють законних прав Споживача.  

Претензії щодо якості продукції приймаються відповідно до чинного законодавства. Звертаємо Вашу увагу на те, що EkoModern працює у трьох категоріях ціна/якість (бюджетна, оптимальна, висока). Якість кожної з цих категорій меблів відповідає їх ціні. Замовник попереджено про це за допомогою вказівки категорії ціна/якість під кожним товаром на сайті.

З метою постійного вдосконалення продукції відповідно до вимог ринку та згідно з чинним законодавством Виробник залишає за собою право будь-якої миті вносити зміни до конструкції представлених моделей меблів, які не впливають на їх основні функції призначення


ПУБЛІЧНА ОФЕРТА (для читання тексту публічного договору купівлі-продажу натисніть на посилання)